Amikor elsőként megláttam, egyből tágra nyílt a szemem, há’ mondom mekkora ez a szörnyeteg? 18 colos, jött a válasz. Na mondom akkor ezt a gépet le kell tesztelnem. Így tehát jelen tesztem alanya egy Core 2 alapú Asus N90S típusú laptop. Az Asus nagyon ért a dizájnhoz. Valahogy megtalálja az egyensúlyt a jól kinéző, de nem bazári határvonalon. Mondom ezt ... Tovább olvasom »
Tag Archives: Asus
Videón egy dobozos Asus P3B-F alaplap
Egy Asus P3B-F típusú alaplapról készítettem nektek videós bemutatót Tovább olvasom »
SS7-es (csúcs) lapok tesztje
Nemrégiben mutattam be, hogy milyen jó kis Super Socket 7-es konfigot raktam össze! Abban a cikkben kiemeltem, hogy az egyik kedvenc platformom is, a sokszínű, támogatott CPU listájának köszönhetően. Az évek során több, a platform legjobb alaplapjaiból sikerült pár példányra szert tennem, s úgy gondoltam, hogy összemérem őket, hogy az abszolút csúcs Super Socket 7 platform megépítéséhez melyik alaplap a ... Tovább olvasom »
Mi is lett a Ti tesztből? Avagy ha én valaminek nekikezdek…
Eme remek, s nagyszabású cikk adam12221 tollából származik, hát tőle fogadjátok ezt szeretettel, Először is kezdjük a mai (esti)mesével: Aki a kék F -es oldalon a csoport tagja, már tudja, hogy jó ideje tervezgetek egy nagy GeForce 4 Ti tesztet. A 4800SE kivételével már mindegyikből volt legalább egy példányom, viszont ezt az egyet sehogy sem sikerült beszereznem, ... Tovább olvasom »
Beérett a platformváltás, s775 –> AM3+
Valamikor 2004 körül beszerzett Asus P4P800-E alaplapra épülő folyamatos PC fejlesztésem elérte a következő 3-4 éves életciklusát. Lényegében úgy szoktam megoldani a dolgokat, hogy sosem veszek komplett gépet, (illetve egyszer 2004-ben), hanem mindig 1-1 alkatrészt beújítok, azzal elvagyok, majd mikor kezd alóla kifogyni a kraft, rövid időn belül cserbere másikra. Ez nem történt másképp annak idején sem. A most következő ... Tovább olvasom »
Csúcs Geforce4-esek a csúcson
Nemrégiben mutattam be, hogy az ATI és az Nvidia Első Directx8-as kártyája hogy viszonyultak egymáshoz. A Cikkből kiderült, hogy az Nvidia akkori csúcs kártyája, a Geforce3 TI 500-as, csak a korabeli játékokban tudta tartani a lépést a Radeon 8500-assal, de ahogy teltek múltak a hónapok, s jöttek újabb játékok, s frissültek a driverek, úgy a Radeon 8500-as kártyája szép lassan ... Tovább olvasom »
Sandy Bridge a célkeresztben
Agyaltam most is valami jó kis frappáns/humoros címen, de úgy gondoltam, hogy ez a cikk, egy olyan címet kap, amiből egyből lejön miről is lesz szó. Hiszen egy olyan konfigurációt veszek kezelésbe, ami sokatok számára érdekes lehet, s nem csak azok számára, akik favorizálják a „retro”-t. Egy pár napja tiborandras nevű fórumtársunk írt rám, hogy hát lenne nála egy Sandy ... Tovább olvasom »
S754-AMD K8: Egy legenda kezdete
Az AMD, az 1999-ben bemutatott K7-es architektúrás CPU-ival megmutatta, hogy igenis képes olyan saját tervezésű CPU-kat készíteni ami felveszi az Intel megoldásaival szemben a versenyt, sőt akár még ha hajszálnyival is, de esetenként jobbnak is tudott bizonyulni. Magyarán a K7-es architektúra igen jól sikerült. 2003 év végén kerültek piacra az új K8-as architektúrális CPU-k amik, teljesen más felépítést használtak a ... Tovább olvasom »
Így (ne) mérj kazánvíz hőmérsékletet
Tavalytól tértünk vissza a fatüzelésre, mert egyrészt valamivel olcsóbb, másrészt meg ott volt régóta a vegyes tüzelésű kazán, ami korábban használaton kívül állt. Sajnos az egész fűtés rendszerünk már elégé elavult, a 60-es években lett kiépítve, a vízcsövek is nagyon vastagok, mert abban az időben a keringetést a gravitációra bízták. Maga a kazán is a 60-es években készült, ráadásul teljesen ... Tovább olvasom »
Két különleges Geforce 6800GT Videón
Srácok! Akkor közkívánatra bemutatnék nektek két Geforce 6800GT-t, melyek nem az “átlag” 6800GT-k mezejébe tartoznak: A vidi után pedig lássuk, hoyg viszonyul a 3Dmarkhoz a két kártya, alapon, illetve Ultrává moddolva: Én két érdekességet tapasztaltam! Az egyik az, hogy az Asus 6800GE hajszál pontosan ugyanannyi pontot hozott 430/1200MHz-es órajel mellett 15 Pixel Shader és 5 Vertex árnyaló mellett, mint 16 ... Tovább olvasom »